Světlá stránka temnoty 2 Apokalypsa

03.02.2023

Je tomu již dvacet let, kdy mi Adam věnoval dům s terasovitou zahradou a dovětkem, ať se o něj dobře starám, že nám všem jednou zachrání život. 

A já se staral.

Věřil jsem Adamově vizi, neboť víra je, při povaze naší práce, to nejdůležitější. Z domu jsem učinil okultně nedobytnou pevnost, připravenou odolat apokalypse, neboť ta se blíží.

Cítím to. Cítím neuvěřitelně zlou moc, která se chystá pohltit celou Zemi. 

Ještě nevím o co jde, ale budu bojovat. 

Nevzdám to. Nikdy jsem to nevzdal. 

Ochráním svou rodinu a tím snad zachráním celý svět.

Kniha mrtvých je dávno zničená, ale její temná magie, kterou používám v boji s temnotou, je tu stále.

Používat temnou magii v boji s temnotou se může zdát jako šílenost, ale tak tomu není. Protože i temnota má svou světlou stránku.


Světlá stránka temnoty 2 Apokalypsa


1.část   2.část    3.část    4.část    5.část   6.část   7.část   8.část   9.část   10.část   11.část   12.část   13.část   14.část   15. část   16.část   17.část   18.část   19.část   20.část   21.část   22.část   23.část   24.část   25.část   26.část   27.část   28.část   29.část   30.část   31.část   32.část   33.část   34.část   35.část   36.část   37.část   38.část   39.část   40.část   41.část   42.část

© 2022 Emilův spisovatelský deník. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky