Světlá stránka temnoty 3 Sliby se maj plnit

08.02.2024
Světlá stránka temnoty 3 Sliby se maj plnit, se odehrává mezi první a druhou knihou a přiblíží nám osudy našich oblíbených hrdinů Richarda a Lindy Králových v místech, do kterých se nechce dostat žádný z lidí.


Stejně jako Světlou stránku temnoty 2 budu i Světlou stránku temnoty 3 publikovat, zde na mých stránkách, tak jak bude postupně vznikat.
 
Snad se dílo zadaří. 

Část 1.   Část 2.   Část 3.   Část 4.  

Nezadaří. Neboť ďábelské síly jsou mocné.

Třetí pokračování Světlé stránky temnoty mělo popisovat Richardovu cestu peklem za záchranou Lindiny duše.

Nestane se tak.

Nejen, že jsem fanoušek hororu, ale také jsem zažil několik ne zcela jednodušše vysvětlitelných událostí, které jsem zakomponoval do děje první Světlé stránky a do povídky Černé slunce. Většina lidí se s nadpřirozenem nikdy nesetká. Mě se to povedlo víckrát. Proto bylo z čeho čerpat.
 Avšak popis pekla v třetí Světlé stránce měl být pouhým výplodem mé fantasie. Jenomže tomu tak nejspíš není, neboť čím více se ponořuji do popisu pekla a toho jak to v něm chodí, tím větší mám pocit, že nejsem tak daleko od pravdy.  
 Prostě mi bylo naznačeno, abych v psaní nepokračoval. Jak? Tak to si raději také nechám pro sebe. Po záležitosti s Černým sluncem vím, že s temnými silami si není radno zahrávat. Já nejsem Richard Dee King. S temnotou bojovat nedokážu.
 Je to škoda. Dnes, v době chytrých mobilních zařízení, se dá psát prakticky kdekoliv. Sám píšu na smartfounu. Je to dobrý způsob, jak se vyhnout nudě. Jen psát o pekle asi nebyl dobrý nápad.
 Jenomže co jiného psát? Když je mi temná stránka zapovězena.
 Vzpomínáte na sbližování Richarda a Lindy v první Světlé stránce? Na to, jak se ze dvou lidí, kteří se neměli moc v lásce ( především Linda nesnášela Richarda ) stal ten nejzamilovanější a naprosto nerozlučný pár na světě? Možná mi to nebudete věřit, ale psát ty pasáže mě ve skutečnosti dost bavilo. 
 Takže romantika? To asi ne. Akce, nebo sci-fi? Pár nápadů by bylo, jenže Světlé stránce temnoty se stejně nic nevyrovná.

Emil Friedberg, autor Světlé stránky temnoty, Světlé stránky temnoty 2 Apokalypsa a nikdy nedokončené Světlé stránky temnoty 3 Sliby se maj plnit

Je to škoda. Ten příběh v hlavě je. Jen ji nesmí nikdy opustit.

© 2022 Emilův spisovatelský deník. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky