Světlá stránka temnoty

14.04.2022


V roce 638 byl lidskou krví sepsán Necronomicon Ex-Mortis. Kniha mrtvých, která po staletí putovala Evropou, neboť měla svůj plán, jak otevřít pekelnou bránu a zahalit Zemi temnotou. Plán vycházel na jedničku. Dokud mi Kniha nezkřížila cestu.

Jsem jenom buran, ležící na hromadě zbraní, kterému Kniha vzala většinu přátel. Ještě nedávno jsem svou sebelítost utápěl v chlastu. A pak se do mého života vrátila ona. Jen už to nebyla ta malá, zelenooká, ustrašená holčička, ale překrásná, mladá a hlavně chytrá žena. To ona mi ukázala směr. Dala mi důvod žít, neboť i ji chtějí démoni zabít a já slíbil, že raději půjdu do samotného pekla, než bych to dopustil. Jen díky ní jsem rozluštil tajemství Knihy mrtvých a ovládl její moc, kterou používám v boji s temnotou.

Používat temnou magii v boji s pekelnými démony se může zdát jako šílenost. Ale tak tomu není. Protože i temnota má svou světlou stránku.

Do Světlé stránky temnoty se můžete začíst právě tady a teď.

Knihu můžete ohodnotit na | ČBDB.cz

© 2022 Emilův spisovatelský deník. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky